متسيبيش السنين تعلم عليكي واخلصي من تجاعيد الرقبة

كتير اتفاجأوا أن على الرغم من صغر سنهم إلا أن رقبتهم بدأ يبان عليها التجاعيد، اللي بتخليهم يبانوا أكبر من سنهم وبتديهم احساس أنهم عجزوا خلاص. والاحساس ده بيزيد لما يكون فيه نجوم زي انجلينا جولي وجينيفير أنيستون وناعومي كامبل معديين الأربعين ومعندهمش أي تجاعيد في رقبتهم خالص. كل ده بيخليكي تدوري على حل يخلصك من المشكلة دي للأبد، بس أغلب المستحضرات اللي في السوق نتيجتها بتكون ضعيفة أو بطيئة أوي. والحل التاني بأه أنك تلجأي للجراحة اللي كلنا عارفين مخاطرها.

وده اللي بيخلي ستات كتير تلجأ أنها تلبس الأسكارفات والكوفيات والبلوزات برقبة عالية طول الوقت. بس ده مش حل! لأنك متقدريش تعملي كده جوه البيت، وكمان مع دخول الصيف بتبقي مش مستحملة أي حاجة تخنقك في الحر.

بس مع البحث أكتر في المنتجات المتاحة دلوقتي هنلاقي منتج مستخبي كده مش كتير يعرفوه، لأنو منتج جديد ومبيتبعش في الصيدليات. المنتج ده اسموا أيرا جل، واللي تم فحصه بواسطة أطباء الجلدية ومتسجل في وزارة الصحة.

أيرا جل بيقدملك مجموعة من المنتجات الطبيعية غير المضرة للبشرة، زي الكولاجين اللي موجود في الدهون الطبيعية وزيت الزيتون اللي ليهم دور مُثبت ومعروف في شد الجلد وإعادة نضارتو ونعومتو.

أيرا جل هيغنيكي عن مخاطر الجراحة، وهيغنيكي عن اللف على الدكاترة في رحلة البحث عن الحل. ومش هتضطري تستني كتير عشان تشوفي النتيجة، لأنك في خلال أسبوعين هتبدئي تلاحظي الفرق وكل اللي حواليكي كمان هيلاحظوه. هتلاقي أنك شوية شوية استغنيتي عن كل الاسكارفات، وبدئتي تستني الصيف عشان تطلعي هدومك اللي كنتي بطلتي تلبسيها عشان التجاعيد متبنش. هترتاحي من خنقة البلوزات برقبة عالية، وهتقدري تختاري بحرية أكبر.

أيرا جل زي ما قلنا بيتباع بس على موقع الشركة، ولو طلبتوه دلوقتي هتقدروا تلحقوا العرض الخاص قبل ما يخلصز ده غير أنو بيتوصل لحد باب البيت.

متسيبيش السنين تعلم عليكي واخلصي من تجاعيد الرقبة

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +