متجوعش نفسك واعرف ازاي تنزل الوزن الزائد من غير حرمان

مع دخول الصيف بنبدأ نفكر ازاي نخسر الوزن اللي زدناه في الشتا. وعشان مفيش وقت كبير بنفكر في الحلول السريعة زي الأدوية، اللي بيكون ليها آثار جانبية أحنا في غنى عنها زي العصبية والتأثير على ضغط الدم. وفي منتجات في السوق بتدعي أن فيها مكونات طبيعية زي الكافيين؛ لكن المشكلة في المنتجات دي أنها بتحتاج مجهود عالي عشان تبدأ تشتغل يأما هتلاقي نفسك بتواجه مشاكل مزمنة مش عارف سببها زي الأرق، اللي ممكن يخليك كذا يوم مبتنمش غير دقايق، والي هيأثر على جهازك العصبي بشكل سلبي.

الحلول التانية بتكون الرياضة؛ لكن المشكلة أنها بتحتاج وقت كبير، ده غير أن في ناس كتير ممنوعين من ممارسة الرياضة لحد ما يخسروا وزن معين يخليهم يمارسوا الرياضة بأمان من غير مشاكل.

طيب الحل أيه؟

الحل أننا نرجع للطبيعة، اللي عندها دايمًا الحلول بشكل آمن ومن غير آثار جانبية.

أحدث الدراسات والأبحاث وضحت أن في أعشاب معينة بتساعد بشكل كبير في حل مشكلة الوزن الزائد، من خلال أنها بتزود الاحساس بالشبع فبتقل كميات الأكل اللي بيتم استهلاكها وبالتالي سعرات حرارية أقل، وده يخلينا نفقد الوزن بمعدل أحسن.

ومن الأعشاب دي هي قشور نبات السيلليوم، واللي موجود في منتج جديد في السوق اسمو Crosyla، واللي فيه كمان أعشاب زي مسحوق الشعير اللي بيساعد على حرق نسب كبيرة من الدهون المتراكمة، وكمان بيقلل الكوليسترول وبيظبط مستوى السكر في الدم وبيحسن الهضم.

ده غير أن فيه بيكولينات الكروم الثلاثي، واللي بيظبط نسبة الكروم في الدم واللي نقصوا بيساعد على تراكم الدهون.

وطبعًا مع حل المشاكل دي هتقدر تخسر وزنك بأمان من غير ما تحس بالجوع والقريفة، وهتلاحظ أن مقاسك نزل في وقت قصير وهيبدأ وزنك ينزل على الميزان. وهتلاقي هدومك الشتوي بدأت توسع عليك، والهدوم الصيفي بدأت تقفل من غير عذاب وأنك تضطر تشفط بطنك.

Crosyla بيتباع بس على موقع الشركة، وعليه عرض رائع لفترة محدودة لو طلبتوه دلوقتي.

متجوعش نفسك واعرف ازاي تنزل الوزن الزائد من غير حرمان

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +