عجائب الطبيعة اللي هتساعدك تتغلبي على تجاعيد الوجه

دلوقتي بتعاني بنات كتير من الخطوط اللي بدأت تظهر على الوجه، والجلد اللي بدأ يبقى ملمسوا غريب، أو تجاعيد بدأت تظهر صريحة على بشرتهم. كل ده أداهم احساس أنهم بدأوا يعجزوا، والزمن يجري بيهم. واللي زود الأحساس أنها بقت خلاص “طنط فلانة” عند الكل، وكلو بيديها أكبر من سنها بعشر سنين على الاقل.

أحنا دلوقتي بنتعرض لعوامل كتير بتخلي بشرتنا تبهت وتجف، فيبان على وشنا التجاعيد والخطوط اللي بتخلينا نبان بشكل أكبر من عمرنا. وطبعًا دلوقتي المنافسة بقت شديدة، وكل واحدة بتحاول تبان دايمًا شباب، ومحدش يقول عليها عجزت قبل أوانها.

طيب دلوقتي نعمل أيه عشان نلحق المشكلة دي قبل ما تكبر أكتر؟

أكيد أول حاجة لازم نعملها أننا نستخدم الكريمات والمنتجات المناسبة اللي تحافظ على بشرتنا وكمان تعالج المشكلة. بس عشان وشنا ده هو الواجهة بتاعتنا فأحنا لازم ناخد بالنا من اللي بنستعملوا ونحاول نبعد بقدر الإمكان عن المنتجات اللي فيها مواد كيماوية كتير ونقرب أكتر للمواد الطبيعية اللي مليانة فوايد ملهاش حصر وبدون أضرار على البشرة.

ومن المنتجات الجديدة اللي نجحت في أنها تثبت نفسها في السوق بسبب مكوناته الطبيعية ونتائجه الفعالة هو منتج اسموا أيرا جل، واللي بيقدم خليط من الزيوت والمكونات الطبيعية اللي بتساعد على محاربة تجاعيد الوجه. واللي من أهمها زيت بذر الجزر اللي بيرطب البشرة ويغذيها وكمان بيجدد خلايا الجلد فبيقلل التجاعيد، ده غير الكولاجين وزيوت تانية كتير بتشد الجلد وبتنعمه.

بعد ما تستعملي أيرا جل هتحبي تبصي في المراية، عشان هتلاقي وشك رايق ومشدود اللي هيديكي احساس أنك صغرتي عشر سنين على الأقل. ومش هتتكسفي تاني تروحي مناسبة أو تجمع عائلي عشان متعديش مع الطنطات، وهتبطلي تصرفي فلوسك في الميكب الغالي عشان مش هتكوني محتجاه خلاص.

أيرا جل موجود بكميات محدودة على موقع الشركة، وعليه إقبال كبير بعد . فألحقي أطلبية دلوقتي، واستمتعي بشبابك.

عجائب الطبيعة اللي هتساعدك تتغلبي على تجاعيد الوجه

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +