دلوقتي مش هتحتاجي معجزة عشان تتخلصي من السليوليت في فترة قصيرة

السليوليت ده أحنا كبنات بنعتبروا روح شريرة لابسانا ومش عارفين نخرجها 🙁 أنا شخصيًا كنت بعتبروا كده، كنت 🙂

من سنين وأنا بدأت ألاحظ مشكلة السليوليت على جسمي، وده خلاني أجرب دكاترة كتير ضيعت معاهم وقت وفلوس كتير من غير نتيجة. وفضل الجلد مش مستوي ومش ناعم، على الرغم من أن وزني معقول بالنسبة لطولي.

فيه قالولي ألعب رياضة عشان أبني عضلات فالجلد يتشد تلقائيًا وأشرب مية كتير، بس برضو موصلتش للنتيجة اللي أنا عيزاها. وكنت بضيع وقت كبير في أني أدور على حل يخلصني من المشكلة دي للأبد، وخاصةً في الخلطات الطبيعية عشان كنت تعبت خلاص من الكريمات اللي مليانة كيماويات مختلفة.

وبعد فترة من العذاب في تجارب ووصفات مزعجة ومتعبة في تحضيرها زي ماسكات القهوة والسكر وزيت الزتون، لقيت كريم اسموا أيرا جل ناس كتير بتشكر فيه أنو خلصهم من السليوليت في فترة قصيرة من غير أي أعراض جانبية، والأهم أني لقيت كل مكوناتو طبيعية.

وصراحة الكريم ده مخيبش ظني فيه خااالص 🙂 مهو أنا لما أبص في المراية الاقي الجلد اتشد وبأه أنعم ده مش معناه غير حاجة واحدة أني اخترت صح. بقيت مبخفش ألبس حاجات قصيرة في البيت أو حاجة تداري وخلاص، وخلصت من شكل الجلد اللي كان عامل زي قشر البرتقال. واكتشفت أن أبسط الحلول وأسهلها هي أكترها فاعلية فعلًا، ومش لازم أدفع كتير في ليزر أو أعذب نفسي في خلطات.

جربوا أيرا جل واطلبوه من على موقع الشركة أونلاين لأنو مش موجود في الصيدليات، أطلبوه دلوقتي عشان تلحقوا العرض اللي الشركة عملاه قبل ما يخلص.

دلوقتي مش هتحتاجي معجزة عشان تتخلصي من السليوليت في فترة قصيرة

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +