تقلي شعرك وزودي نعومته من خير الطبيعة

مع دخول الصيف بنبدأ نلاحظ أن شعرنا بدأ يفقد رونقوا ولمعانو، وبنتبدأ الرطوبة تعمل عمايلها معانا وتخلي الشعر هايش. ده غير أن كتير مننا بيعانوا أصلًا من أن شعرهم مش ناعم، وبالتالي مع دخول الصيف وزيادة الهيشان بيكون السيطرة عليه صعبة جدًا.

وأغلبنا دلوقتي فلوسوا بتروح على الفرد والكيرياتين اللي أضرارهم أكتر من فوايدهم، والجري ورا حلم الشعر الناعم الكثيف خسرنا فلوس كتير، وأغلب الحلول كانت مؤقتة.

وعشان حب الأنثى اللي جواكي للتألق بتصرفي وبتجربي أي حاجة بتتقالك عشان تباني أدام جوزك وأهلك بأحلى صورة. بس ده خلا شعرك أتضرر بشكل كبير، ومن كتر استخدام الفرد والسيشوار شعرك فقد لمعتو اتقصف وبدأ يتساقط، وبدأ يبقى خفيف.

وبيكون الحل هو الرجوع للطبيعة واستخدام المنتجات الطبيعية، عشان تنقذي ما يمكن إنقاذه وترجعي لشعرك لمعانو وكثافته. وعشان ترجعي للطبيعة من غير وجع قلب، يبقى لازم تختاري منتج يكون جامع كل الزيوت والمكونات الطبيعية اللي تساعد شعرك يتقل ويكون أقوى وأنعم.

وده اللي بيقدمو منتج جديد في السوق اسمو Seler serum. واللي نجح في أنو يثبت نفسو ويتفوق في فترة قصيرة. وده لأنو مكون من زيوت زي زيت خشب الأرز وزيت الزيتون وزيت السيلكون المثبت أنهم بينعموا الشعر وبيقللو الهيشان وبيحمو من التقصف وعوامل الجو. ده غير مجموعة من الفيتامينات زي وفيتامين أ وفيتامين E اللي بيرطبو الشعر ويزودوا لمعتو.

كل الزيوت والفيتاينات دي وأكتر هتخلي شعرك لامع وصحي، ومش هتحتاجي تاني للكيراتين وجلساتو الطويلة المملة، ولا هتحتاجي لحمامات الزيوت اللي بتضيع الوقت وبتحتاج مجهود.

هتلاحظي الفرق خلال أيام، وهتحسي شعرك بيتنفس. ده غير أنو هيتقل والفراغات هتختفي تقريبًا. والنتيجة أن ثقتك في نفسك هتزيد، وهتقدري تسرحي شعرك براحتك من غير قلق من الهيشان والتقصف. ده غير أنك مش هتقلقي تاني من رطوبة الصيف واللي بتعملوا في شعرك، عشان Seler serum بيحللك المشكلة دي خلاص.

الحقي أطلبي Seler serum قبل دخول الصيف والرطوبة. سيلر سيروم موجود بس على موقع الشركة ومش موجود في الصيدليات، وكمان عليه عرض خاص تقدري تستفيدي منو لو طلبتيه دلوقتي.

تقلي شعرك وزودي نعومته من خير الطبيعة

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +