الحل العملي للتخلص من دهون المؤخرة

كستات وكبنات سألنا نفسنا كتير أيه هو الشكل المثالي للمؤخرة؟ هل هو فعلًا المؤخرة الكبيرة اللي بتحاول تصورهولنا التلفزيونات والأفلام ولا المثالي هو اللي يريحنا أحنا شخصيًا؟

مش فارقه ايه المثالي المهم أننا لما نبص في المراية منحسش بإحراج أن شكل المؤخرة أكبر من اللي أحنا بنرتاحلو، ولانشوف التجاعيد والسليوليت اللي بتخلينا نتكسف نلبس أي حاجة ضيقة ولا قصيرة قدام أزواجنا. وبتخلي ثقتنا في نفسنا تقل، وبنبقى حساسين لأبسط كلمة ممكن تتقال حتى لو بهزار. وبقينا حاسيين أننا عاملين زي عزيز الهنش في فيلم بنات العم، وأن دي لعنة لازم نخلص منها.

ودي كانت المشكلة اللي لقيتلها حل في أيرا جل، اللي بجد بجد حسسني أني واحدة تانية. لأنو مش بس قلل حجم المؤخرة لا ده كمان قلل السليوليت بشكل ملحوظ، أنا بقيت ببص في المراية وأنا مش مصدقة! خلاص مبقتش عزيز الهنش واتخلصت من اللعنة.

خلصت العقدة وراحت مشاكلها، مبقتش امشي أشد البلوزة وأنا ماشية في الشارع عشان تداري، بقيت بلبس هدوم مكنتش أجروء حتى أفكر أني البسها. والأهم من ده كلو أن ثقتي في نفسي زادت، ومبقتش أقلق من أني أسمع كلمة تضايقني وتجرحني.

أنتي كمان ممكن ترتاحي من مشكلة المؤخرة الكبيرة والمشاكل اللي بتيجي معاها لو عملتي زيي واستخدمتي أيرا جل. أنا مش عيزاكي تترددي أبدًا لأن أنتي تستحقي تحسي أحسن تجاه نفسك 🙂 خدي القرار وألحقي أطلبيه من على موقع الشركة وهيوصلك لحد البيت.

الحل العملي للتخلص من دهون المؤخرة

 

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +