أزاي نمنع ترهلات الأرداف من التحكم في اختياراتنا؟

أغلبنا سمع كلمة الأرداف أكتر من مرة، ويمكن في ناس كتير متعرفش أيه هي الارداف بالظبط وبيخلطوا ما بينها وما بين الأجناب والمؤخرة.

لكن الأرداف هي بس الجزء السفلي من المؤخرة، اللي هو بالبلدي الجزء اللي بنكون قاعدين عليه.

ولو شغلكوا أو طبيعة حياتكوا بتتطلب أنكوا تفضلوا قاعدين مدة طويلة، فهتكونوا أكيد بدأتو تلاحظو أن المنطقة دي مبقتش مشدودة والجلد بدأ يبان مجعد شوية ومش ناعم زي الأول. وده بالظبط هو ترهلات الأرداف، المشكلة اللي بتحصل نتيجة القعدة الكتير أو تغيير الوزن.

مشكلة بيعاني منها في صمت ناس كتير جدًا، مع احساسهم أنهم مهما عملوا مش هيقدروا يوصلوا لشكل الجسم المثالي اللي في دماغهم، بعد ما لفوا على الدكاترة وقضوا وقت طويل في الجيم واستخدام الكريمات والخلطات وكلوا بدون فايدة.

بس ما بين كل التجارب دي تألق منتج واحد ونجح في أنو يقدم لناس كتير حل لمشكلة ترهلات الأرداف، وهو أيرا جل.

وعلى الرغم من أن أيرا جل يعتبر منتج جديد في السوق إلا أن الناس اللي استخدمتو كانوا خير دليل على فاعليتو ونجاحو، واللي أكدوا أنهم شافوا النتائج في وقت قصير ومن غير ما يبذلوا أي مجهود.  

ووضحوا أنهم لاحظوا الأول أن جلد منطقة الأرداف أصبح مرن أكتر وأنعم، وخلال أيام بدأ الجلد يتشد بالتدريج وظهرت نتيجة ملحوظة خلال أسبوعين. وده أكدلهم أن الجسم المثالي مش حلم، لأنو بأه واقع بيتحقق قدام عينيهم. ومبقاش من الصعب أنهم يختاروا بنطلون معين أو ستايل معين عاجبهم، وبقى الصيف بالنسبالهم وقت للتألق بعد ما الكان الشتا بهدوموا الطويلة الكتير أحسنلهم.

التغيير ده هيبقى سهل وبسيط لما تطلبوا أيرا جل من على الموقع الرسمي للشركة، واللي بيوصلوه لحد باب البيت. وفي فرصة أنكوا تلحقوا العرض الموجودة لفترة محدودة.

أزاي نمنع ترهلات الأرداف من التحكم في اختياراتنا؟

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +